honey suckle

honey suckle

庭の紹介

 夫婦で庭づくりを福岡の郊外で2003年に始めました. 赤土むきだしの斜面にまず階段や園路をつくって芝をはり、果樹やバラ、ハーブなどを植えました.
 2010年にイギリスの有名なガーデンの、シシングハースト、モティスフォントアビー、ヒドコートマナーなどを回り、その素晴らしさに圧倒され、それから自分たちで小さくても素晴らしい庭をめざして庭づくりをつづけています.



12/21/2017

CHRISTMAS CONCERT & FRIENDSHIP PARTY OF FUKUOKA JAPAN-BRITISH SOCIETY (福岡日英協会クリスマス音楽の夕べ)



The Christmas Concert & Friendship Party of the Fukuoka Japan-British Society was held yesterday night.

We joined the party and enjoyed Christmas musics, delicious food, a raffle and conversation with friends. 

福岡日英協会のクリスマス音楽の夕べが昨夜開催されました。
私たちもパーティーに参加して、クリスマスの音楽、おいしい食事、福引、そして
友人との会話を楽しみました。








The Handbell club of the Fukuoka Futaba Junior & Senior High School
福岡雙葉中学・高等学校ハンドベル部





No comments:

Post a Comment

I do appreciate your comments very much - they enhance my day. Thank You.