honey suckle

honey suckle

庭の紹介

 夫婦で庭づくりを福岡の郊外で2003年に始めました. 赤土むきだしの斜面にまず階段や園路をつくって芝をはり、果樹やバラ、ハーブなどを植えました.
 2010年にイギリスの有名なガーデンの、シシングハースト、モティスフォントアビー、ヒドコートマナーなどを回り、その素晴らしさに圧倒され、それから自分たちで小さくても素晴らしい庭をめざして庭づくりをつづけています.



6/18/2018

A FRAMED PHOTOGRAPH OF HIGHCLARE CASTLE WITH SECRET FUN (秘密が隠されたハイクレア城の額入り写真)


Two years ago we visited Highclare Castle.
I printed a photograph and framed it yeasterday.
Print size is A2 (420 x 594mm).
The picture doesn't look special, however, 
secret images were hidden under a photo mount. 
What are the secret images?

二年前にハイクレア城を訪ねました.
写真をプリントして昨日額にいれました.
プリントサイズはA2サイズ(420 x 594ミリ)です.
写真は特に変わったようには見えませんが、
台紙の下に秘密の画像が隠れています.
秘密の画像とは何でしょうか?


(from https://blog.wellcome.ac.uk)



Hidden images are actors and actresses
 of the British TV drama 'Downton Abbey',
... and you can find us somewhere in this photograph. 

隠れた画像はイギリスのテレビドラマ
「ダウントンアビー」に出演した俳優さんたちでした.
そして私たちも写真の中にいますよ. 

No comments:

Post a Comment

I do appreciate your comments very much - they enhance my day. Thank You.