honey suckle

honey suckle

庭の紹介

 夫婦で庭づくりを福岡の郊外で2003年に始めました. 赤土むきだしの斜面にまず階段や園路をつくって芝をはり、果樹やバラ、ハーブなどを植えました.
 2010年にイギリスの有名なガーデンの、シシングハースト、モティスフォントアビー、ヒドコートマナーなどを回り、その素晴らしさに圧倒され、それから自分たちで小さくても素晴らしい庭をめざして庭づくりをつづけています.



7/29/2016

FIREWORK DISPLAY AT THE LOCAL BEACH (海辺の花火大会)


We went to the top of the hill to watch a firework display with our neighbours
last evening.  
The display is performed every summer.  

昨日の夕方、ご近所さんと花火大会をみに丘の頂上にいきました
大会は毎年夏に開かれています

Red clouds at the sunset
夕焼け

Before fireworks started, we enjoyed drinking and eating.
花火の始まる前、飲んで食べて楽しみます

The sky gradually turned dark.
空は暗くなってきて

Fireworks started suddenly with large bangs.
花火が大きな音とともに突然始まりました



These look like plants such as fern.
シダみたいな植物に形が見えます


These looked as if they were flowers.
花にそっくりにみえるものも

An angry face!
怒った顔

Many people came to watch fireworks.
The display continued an hour.
たくさんの人が花火を見に来ました
およそ1時間続きました


No comments:

Post a Comment

I do appreciate your comments very much - they enhance my day. Thank You.