honey suckle

honey suckle

庭の紹介

 夫婦で庭づくりを福岡の郊外で2003年に始めました. 赤土むきだしの斜面にまず階段や園路をつくって芝をはり、果樹やバラ、ハーブなどを植えました.
 2010年にイギリスの有名なガーデンの、シシングハースト、モティスフォントアビー、ヒドコートマナーなどを回り、その素晴らしさに圧倒され、それから自分たちで小さくても素晴らしい庭をめざして庭づくりをつづけています.



12/16/2020

2021 NURSERY CALENDAR (来年のナーセリーカレンダー)

  

We visited local nurseries last weekend.  There was some Christmas decorations in a shop.  We bought some young plants as well as gardening goods.  We got a 2021 calendar as a free gift, in which photos of our garden were printed.


先週末に近くのナーセリーに行きました. 一つの店にはクリスマスの飾りをしてありました. 園芸用品と苗を買いました. 私たちの庭が載った来年のカレンダーを景品でいただきました.









Then we went to another nursery and bought young plants, too. 

もう一か所のナーセリーでも苗を買いました.







It is exciting to imagine that these young plants grow and bear beautiful flowers in our garden. 

苗たちが育って美しい花を庭で咲かせてくれるのを想像するとドキドキします.





No comments:

Post a Comment

I do appreciate your comments very much - they enhance my day. Thank You.