honey suckle

honey suckle

庭の紹介

 夫婦で庭づくりを福岡の郊外で2003年に始めました. 赤土むきだしの斜面にまず階段や園路をつくって芝をはり、果樹やバラ、ハーブなどを植えました.
 2010年にイギリスの有名なガーデンの、シシングハースト、モティスフォントアビー、ヒドコートマナーなどを回り、その素晴らしさに圧倒され、それから自分たちで小さくても素晴らしい庭をめざして庭づくりをつづけています.



5/11/2024

TODAY WAS THE FIRST DAY OF OUR OPEN GARDEN (今日はオープンガーデン一日目でした)

 

Today was the first day of the open garden. The weather was pleasant, sunny and cloudy with light winds. This year we were able to welcome many visitors to the garden, although we had to hold back on publicity in advance. Thank you very much for coming out.

Unfortunately, rain is forecast for tomorrow, but we hope you will visit the garden again.


今日はオープンガーデンの一日目でした。晴れのち曇りで風も弱く、過ごしやすい天気でした。今年は事前の広報活動も控え気味でしたが、多くの来園者をお迎えできました。お出でいただいて本当にありがとうございました。

明日は残念ながら雨の予報ですが、またの機会に是非ご来園下さい。








(11 minutes)


No comments:

Post a Comment

I do appreciate your comments very much - they enhance my day. Thank You.