honey suckle

honey suckle

庭の紹介

 夫婦で庭づくりを福岡の郊外で2003年に始めました. 赤土むきだしの斜面にまず階段や園路をつくって芝をはり、果樹やバラ、ハーブなどを植えました.
 2010年にイギリスの有名なガーデンの、シシングハースト、モティスフォントアビー、ヒドコートマナーなどを回り、その素晴らしさに圧倒され、それから自分たちで小さくても素晴らしい庭をめざして庭づくりをつづけています.



2/23/2023

OUR VIDEO IS BACK ON GARDENERS' WORLD (私たちの動画がガーデナーズワールドに再登場)

 

A video of our bluebell garden will be broadcast on BBC2's Gardeners' World again on Friday night . Please watch it for everyone who is able to.


私たちのブルーベルの庭の動画が、金曜日の夜に再びBBC2のガーデナーズワールドで放送されます. 視聴可能な皆さんは是非ご覧ください. 






Video of the programme uploaded on YouTube.
It may be removed without notice.
A video of our garden is shown at about 14 minutes from the beginning of the programme.
ユーチューブにアップされた番組動画です
予告なく削除される可能性があります
番組の最初から14分ぐらいの所で私たちの庭の動画が紹介されます



No comments:

Post a Comment

I do appreciate your comments very much - they enhance my day. Thank You.