honey suckle

honey suckle

庭の紹介

 夫婦で庭づくりを福岡の郊外で2003年に始めました. 赤土むきだしの斜面にまず階段や園路をつくって芝をはり、果樹やバラ、ハーブなどを植えました.
 2010年にイギリスの有名なガーデンの、シシングハースト、モティスフォントアビー、ヒドコートマナーなどを回り、その素晴らしさに圧倒され、それから自分たちで小さくても素晴らしい庭をめざして庭づくりをつづけています.



3/08/2022

PLANTING POTATOES (ジャガイモの植え付け)

 

Last weekend we planted potatoes . This time, in addition to the raised beds in the Potager, we planted them in the newly created raised beds on the lower slope of the Bluebell garden. Together we also planted green and red leaf lettuce seedlings. 


先週末、ジャガイモの植え付けをしました. 今回はポタジェのレイズドベッドに加えて、ブルーベルの庭の下の斜面に新たに作ったレイズドベッドにも植え付けました. 一緒にグリーンと赤のリーフレタスの苗も植えました. 




 



No comments:

Post a Comment

I do appreciate your comments very much - they enhance my day. Thank You.